Uitslagen online, foto’s volgen later

Het was even puzzelen, maar het is gelukt! Met grote zorgvuldigheid hebben we alle gegevens op een rijtje gezet en in de tabel hieronder zie je de belangrijkste informatie.

Wil je meer details zien, bekijk dan de PDF.

De fotografen zijn momenteel druk bezig om de vele foto’s uit te zoeken. Graag nog even jullie geduld!

Details in PDF

Cat.ResultTeamnaamRondenEindtijdSnelste tijd
Heren1#WWVBrommers144:19:15,3400:18:00,630
Heren2Dirty Bastards144:20:18,3900:17:55,620
Heren3Sparkfighters144:27:11,3000:18:24,620
Heren4Team Swift144:27:21,5100:18:05,440
Heren5Brakke breekbare mannen CS010144:28:16,2700:18:46,260
Heren6CS010144:30:33,3100:18:28,890
Heren712GO juniors144:30:43,6700:18:16,590
Heren8Spatial Join144:31:00,7100:17:47,440
Heren9Bmx westboys144:32:02,0200:18:32,210
Heren10Speed Snails144:33:39,4100:18:38,220
Heren11NL Investeert144:33:58,4900:18:42,880
Heren12Going Derp144:36:18,4400:18:37,000
Heren13MenM144:38:55,1100:18:14,810
Heren14Aanmodderfokkers144:43:02,8900:19:13,790
Heren15The Dirty Cheesebeards144:43:32,3900:19:14,700
Heren16de Prekers144:45:04,2200:18:58,230
Heren17DirtDevils144:46:37,7100:18:26,430
Heren18First-timers144:47:07,9000:19:02,850
Heren19de Pilots144:49:13,2700:19:01,920
Heren20Bart^2144:50:43,0200:20:07,550
Heren21Team gj144:51:56,0200:18:59,820
Heren22Trek - team 4144:55:54,8500:18:56,930
Heren23Team BaMi144:57:13,4500:19:54,360
Heren24Trek - team 3144:57:27,1600:18:53,800
Heren25?...handinhand...kameraden...?144:58:18,9700:20:22,120
Heren26J&J145:00:21,0800:19:03,830
Heren27TEAM 124 JAAR JONG145:01:49,5900:20:08,580
Heren28Team Farmbikes 1145:02:06,1100:20:27,460
Heren29Fitte CS010 team145:03:09,7200:19:51,620
Heren30Diepererinkanniet145:03:17,3300:20:39,680
Heren31Team B145:07:28,8100:20:26,880
Heren32Kamphuis145:09:26,2300:21:14,730
Heren33Team FarmBikesNL145:12:55,5100:20:21,190
Dames34Cats & Bulls145:16:43,5900:21:37,490
Heren35Kans & Loos145:17:48,5100:20:33,610
Heren36Trek - team 2145:18:09,3000:20:29,690
Heren37Team beet-it145:19:32,2400:21:33,940
Mixed38Knabbel & Babbel145:30:24,3700:21:15,890
Heren392Noordbikers145:35:01,3800:22:43,490
Heren40Trek - team 6145:37:02,2000:22:42,290
Heren41MTB Vissers135:15:38,4100:22:48,870
Heren42Operatie Stofwolk135:20:02,2500:22:46,650
Heren43De velgenrijders135:25:08,9400:23:22,630
Heren44Weekendwarriors124:23:02,0600:20:19,280
Heren45Trek - team 1114:53:23,6300:24:17,000
Heren46Beet-It 2105:03:12,7600:20:20,180
Dames47Trek - team 583:15:36,1000:22:35,250
css:

Belangrijke info voor deelnemers

Bijzondere editie

Dat de Transhoek in deze bijzondere tijd toch door kan gaan, is niet vanzelfsprekend. Het kostte heel wat inspanningen om toestemming te krijgen om het evenement door te laten gaan. We zijn daarom extra blij dat alle 50 startplaatsen bezet zijn, waarvan één door jullie team. Leuk dat jullie meedoen!

Coronaregels

We hebben van de gemeente toestemming gekregen om het evenement door te laten gaan, onder de voorwaarde dat alles binnen de geldende coronaregels plaatsvindt.

Ongetwijfeld kennen jullie de basisregels die voor iedereen gelden, waarvan de belangrijkste zijn:

  • blijf thuis bij klachten die gerelateerd kunnen zijn aan corona;
  • houd 1,5 meter afstand tot anderen;
  • was vaak je handen;
  • hoest en nies in je ellenboog.

Hoewel er tijdens het sporten een uitzondering op de 1,5 meter-regel geldt, willen we de deelnemers niet onnodig dicht bij elkaar laten komen. Probeer hier tijdens de wedstrijd steeds om te denken, vooral op het moment dat je niet aan het rijden bent en in de buurt van begeleiders, toeschouwers of vrijwilligers komt. Dan geldt de 1,5 meter-regel namelijk weer wel.

Medewerking gevraagd

Omdat we volgend jaar graag weer een vergunning willen, vragen wij jullie medewerking voor het volgende:

  • Houd je zo veel mogelijk aan de coronaregels;
  • Neem je begeleiding en/of toeschouwers mee? Vraag hen dan ook om zich aan de regels te houden;
  • Koop je een consumptie bij Outdoor Valley? Neem het dan niet mee naar het evenemententerrein (voor de horeca gelden strengere regels).

Bij voorbaat veel dank voor jullie begrip en medewerking!

Programma

En dan nu de informatie met betrekking tot de wedstrijd zelf, te beginnen bij het programma.

08:00 – 08:30 Mogelijkheid om parcours te verkennen
08:15 – 08:45 Ophalen startnummers
09:00 Briefing en toewijzing startplaatsen
09:30 Start wedstrijd met (aangepaste) Le Mans-start
15:30 Uitreiking podiumprijzen en certificaten
15:45 Napraten en borrelen bij Outdoor Valley

Locatie en parkeren

  • Aanmelden, briefing, start, wisselen, finish en prijsuitreiking vindt allemaal plaats op of rond het parkeerterrein van Outdoor Valley (Hoeksekade 141, 2661 JL Bergschenhoek);
  • Een deel van het parkeerterrein zal worden gereserveerd voor de deelnemers als paddock;
  • Bij Outdoor Valley kun je terecht voor eten en drinken en er is gelegenheid om je fiets af te spuiten. Er kan geen gebruik worden gemaakt van de douches.

Ophalen startnummer en chip

  • Voorafgaand aan de wedstrijd (tussen 8:15 en 8:45) dien je je te melden bij de “inschrijftent” op het parkeerterrein;
  • Elke deelnemer dient een ondertekende niet-aansprakelijkheidsverklaring in te leveren (zie hieronder);
  • Elk team krijgt een bidon met daarin een chip. Deze bidon vormt het “estafettestokje” en wordt gebruikt voor tijdregistratie. Zorg dus voor een (extra) bidonhouder!
  • Kun je geen extra bidonhouder monteren? Bedenk dan zelf een andere manier waarop je de MyLaps chip bij je kunt houden, maar verlies hem niet!
  • Let op! Houd de bidon/chip bij het passeren van de registratiemat niet hoog boven de grond, anders kan jouw doorkomst/rondetijd niet worden geregistreerd.

Niet-aansprakelijkheidsverklaring

  • Zoals hiervoor genoemd, dient iedere deelnemer een ondertekende niet-aansprakelijkheidsverklaring in te leveren;
  • Indien je de mogelijkheid hebt, graag zelf alvast printen en ondertekenen. Dit bespaart tijd bij het ophalen van de startnummers en het voorkomt drukte bij de tent.

Download verklaring

Toewijzing startplaats

  • Tijdens de briefing zal softwarematig aan elk team een startplaats worden toegewezen;
  • Vervolgens zullen de startnummers in de startvakken worden geschreven en worden opgenoemd door de wedstrijdleiding;
  • Vriendelijk verzoek om direct hierna op de startplaats te gaan staan.

Het parcours

  • Een plattegrond van het parcours kun je via onderstaande button bekijken;
    Sla de plattegrond op in je mobiele telefoon of print het uit;
  • Bij pech of ongeval, kun je aan je teammaat of de EHBO doorgeven bij welk nummer je bent.

Bekijk plattegrond

Tijdens de wedstrijd

  • Het dragen van een helm is verplicht;
  • We starten met een (aangepaste) Le Mans-start: hoe dit precies in zijn werk gaat, wordt uitgelegd tijdens de briefing;
  • Vanaf de start wordt via een afwijkende route met een extra lus (over fietspad en voetpad) het parcours op gereden;
  • I.v.m. tijdregistratie moet je na iedere ronde door het wisselvak rijden, ook als je niet wisselt;
  • Elke rijder moet minimaal 1 ronde rijden. Verder mag je zelf bepalen hoe je de overige rondes verdeelt;
  • Afsnijden betekent diskwalificatie;
  • Houd bij splitsingen steeds rechts aan! Eén uitzondering: op de brug tussen de Middenberg en de Grote (ski)berg zal een Engelse situatie worden gecreëerd (links aanhouden dus);
  • Houd rekening met de omgeving. Er maken meer mensen gebruik van het recreatiegebied en het parcours is niet volledig afgesloten. Op verschillende punten zullen baanposten staan om zo nodig de doorgang te regelen;
  • Volg alsjeblieft de aanwijzingen op van de organisatie en baanposten.

Bij pech of noodgevallen

  • Zorg dat je jouw mobiele telefoon bij je hebt en dat je daarin het telefoonnummer van je teamgenoot hebt staan;
  • Bij pech mag jouw teamgenoot naar je toe komen rijden en vanaf daar de ronde uitrijden/de wedstrijd vervolgen;
  • Bel eerst 112 als het om een ernstig ongeval gaat, breng daarna de organisatie op de hoogte;
  • Telefoonnummer wedstrijdleiding Maurits Mousset: 06-15660741 (sla dit nummer tijdelijk op).

Na de wedstrijd

  • Let op! Nadat je de laatste ronde hebt gereden, dien je nog eenmaal over de registratiemat te rijden om je totale tijd te registreren!
  • Stap je tussendoor uit? Meld je s.v.p. af bij de wedstrijdleiding;
  • Na afloop moeten de bidons met chip en de stuurborden worden ingeleverd;
  • Neem je afval s.v.p. mee of ruim het zelf op in de daarvoor bestemde vuilniszakken.

Uitreiking certificaten/huldiging

  • Als de wedstrijd is afgelopen, zal de wedstrijdleiding zijn best doen om zo spoedig mogelijk de uitslagen te bepalen;
  • Daarna zal de uitreiking van de podiumprijzen plaatsvinden;
  • Iedere deelnemer waarvan het team de volledige 14 ronden heeft uitgereden, ontvangt een certificaat.

Vragen?

Heb je vragen of opmerkingen? Laat het ons dan weten door het contactformulier in te vullen.

Wij wensen je alvast veel succes en vooral heel veel plezier toe!

css:

Transhoek 2020 = VOL, inschrijving GESLOTEN!

De inschrijving is GESLOTEN, want de Transhoek zit VOL!

Om het evenement kleinschalig te houden, kunnen er maximaal 50 teams meedoen. Dit aantal inschrijvingen is reeds bereikt.

Is jouw team ingeschreven, maar weet je nu al dat je niet kan deelnemen? Laat dit ons dan weten, dan kunnen wij jullie plek beschikbaar stellen voor een ander team.

Wil je graag meedoen met de Transhoek, maar is jouw team niet ingeschreven? Laat dit ons dan weten via het contactformulier. Dan zetten we je op de reserve lijst en nemen we contact met je op zodra er een plek vrij is.

css:

Inschrijving Transhoek 2020 geopend!

Hallo mountainbiker!

Hoe staat het met jouw fietsconditie? Goed genoeg om dit jaar jouw gemiddelde rondetijd tijdens de Transhoek te verbeteren, of moet je juist nog flink aan de bak om op zondag 13 september 2020 de Transhoek überhaupt uit te kunnen rijden?

Hoe dan ook, je hebt vanaf nu nog 103 dagen om je conditioneel, maar uiteraard ook emotioneel, voor te bereiden!

De eerste – en niet minst belangrijke – voorbereiding: er voor zorgen dat jullie een startplaats hebben. Dit kun je nu gelijk al regelen, want de inschrijving is zojuist geopend.

» INSCHRIJVEN

Twijfel jij (of twijfelt jouw teammaat) om dit jaar mee te doen? Schrijf je dan toch alvast in, want er is plaats voor maar 50 teams! Totdat de inschrijving is gesloten (6 september) kun je de inschrijving nog wijzigen of annuleren.

Hopelijk zien we jou (en je teammaat) op 13 september in Bergschenhoek. Tot dan!

Sportieve groeten,

De wedstrijdcommissie van Dirty Hill

css:

Aankondiging Transhoek 2020

Omdat je niet vroeg genoeg kunt beginnen met het plannen van je sportieve uitdagingen voor 2020, maken we de datum alvast bekend waarop de Transhoek in 2020 zal plaatsvinden.

Zondag 13 september 2020 is de datum waarop de strijd weer zal losbarsten tussen de teams.

Reserveer deze datum alvast in je agenda. Meer informatie volgt later en ook de informatie op deze website zal nog worden geactualiseerd.

Inschrijven kan vanaf 1 juni 2020.

css:

Laatste info voor deelnemers

A.s. zondag 15 september gaan de deelnemende teams de uitdaging aan om 14 ronden over het parcours in Bergschenhoek te racen.

De belangrijkste info voor de deelnemers kun je hieronder lezen.

Programma

08:00 – 08:30 Mogelijkheid om parcours te verkennen
08:15 – 08:45 Ophalen startnummers
09:00 Briefing en toewijzing startplaatsen
09:30 Start wedstrijd met Le Mans-start
15:30 Uitreiking podiumprijzen en certificaten
15:45 Napraten en borrelen bij Outdoor Valley

Locatie en parkeren

  • Aanmelden, briefing, start, wisselen, finish en prijsuitreiking vindt allemaal plaats op of rond het parkeerterrein van Outdoor Valley (Hoeksekade 141, 2661 JL Bergschenhoek);
  • Een deel van het parkeerterrein zal worden gereserveerd voor de deelnemers als paddock;
  • Bij Outdoor Valley vind je kleedkamers, een kantine en gelegenheid om je fiets af te spuiten.

Ophalen startnummer en chip

  • Voorafgaand aan de wedstrijd dien je je te melden bij de “inschrijftent” op het parkeerterrein;
  • Elke deelnemer dient een ondertekende niet-aansprakelijkheidsverklaring in te leveren (zie hieronder);
  • Elk team krijgt een bidon met daarin een chip. Deze bidon vormt het “estafettestokje” en wordt gebruikt voor tijdregistratie. Zorg dus voor een (extra) bidonhouder!
  • Let op! Houd de bidon/chip bij het passeren van de registratiemat s.v.p. niet hoog boven de grond. Anders kan er geen contact worden gemaakt met het systeem.

Toewijzing startplaats

  • Vlak voor de start zal softwarematig aan elk team een startplaats worden toegewezen;
  • Vervolgens zullen de startnummers in de startvakken worden geschreven en worden opgenoemd door de wedstrijdleiding;
  • Vriendelijk verzoek om direct hierna op de startplaats te gaan staan.

Tijdens de wedstrijd

  • Het dragen van een helm is verplicht;
  • We starten met een Le Mans-start: de 1ste rijder rent na het startsignaal naar zijn/haar fiets, die aan de overkant van de weg door de teammaat wordt vastgehouden, waarna de race begint;
  • Vanaf de start wordt via een afwijkende route het parcours op gereden, zie plattegrond hieronder;
  • I.v.m. tijdregistratie moet je na iedere ronde door het wisselvak rijden, ook als je niet wisselt;
  • Elke rijder moet minimaal 1 ronde rijden. Verder mag je zelf bepalen hoe je de overige rondes verdeelt;
  • Afsnijden betekent diskwalificatie;
  • Houd bij splitsingen steeds rechts aan! Eén uitzondering: op de brug tussen de Middenberg en de Grote (ski)berg zal een Engelse situatie worden gecreëerd (links aanhouden dus);
  • Houd rekening met de omgeving. Er maken meer mensen gebruik van het recreatiegebied en het parcours is niet volledig afgesloten. Op verschillende punten zullen baanposten staan om zo nodig de doorgang te regelen;
  • Volg alsjeblieft de aanwijzingen op van de organisatie en baanposten.

Bij pech of noodgevallen

  • Zorg dat je jouw mobiele telefoon bij je hebt en dat je daarin het telefoonnummer van je teammaat hebt staan;
  • Bij pech mag jouw teammaat naar je toe komen rijden en vanaf daar de ronde uitrijden/de wedstrijd vervolgen;
  • Bel eerst 112 als het om een ernstig ongeval gaat, breng daarna de organisatie op de hoogte;
  • Contactgegevens wedstrijdleiding Maurits Mousset (06-15660741) of EHBO Leon van Vliet (06-22995571).

Na de wedstrijd

  • Let op! Nadat je de laatste ronde hebt gereden, dien je nog eenmaal over de registratiemat te rijden om je totale tijd te registreren!
  • Stap je tussendoor uit? Meld je s.v.p. af bij de wedstrijdleiding;
  • Na afloop moeten de bidons met chip en de stuurborden worden ingeleverd;
  • Neem je afval s.v.p. mee en ruim het zelf op in de daarvoor bestemde vuilniszakken.

Uitreiking certificaten/huldiging

  • Als de wedstrijd is afgelopen, zal de wedstrijdleiding hun best doen om zo spoedig mogelijk de uitslagen te bepalen;
  • Daarna zal de uitreiking van de podiumprijzen plaatsvinden;
  • Iedere deelnemer waarvan het team de volledige 14 ronden heeft uitgereden, ontvangt een certificaat.

Niet-aansprakelijkheidsverklaring

  • Zoals hiervoor genoemd, dient iedere deelnemer een ondertekende niet-aansprakelijkheidsverklaring in te leveren;
  • Indien je de mogelijkheid hebt, graag zelf alvast printen en ondertekenen. Dit bespaart tijd bij het ophalen van de startnummers;
  • Je kunt de niet-aansprakelijkheidsverklaring hier downloaden.

Plattegrond parcours

  • Een plattegrond van het parcours kun je hier bekijken;
  • Sla de plattegrond op in je mobiele telefoon of print het uit;
  • Bij pech of ongeval, kun je aan je teammaat of de EHBO doorgeven bij welk nummer je bent.

Inschrijfgeld en borg

  • Het inschrijfgeld is reeds door jullie betaald.
  • De borg kun je na afloop afhalen of het wordt teruggestort op de rekening waarvan het inschrijfgeld is betaald.

Vragen?

Heb je vragen of opmerkingen? Laat het ons dan weten door ons een bericht te sturen via het contactformulier.

Wij wensen je alvast veel succes en vooral heel veel plezier toe! Tot zondag!

Namens de organisatie van de Transhoek,
Maurits Mousset

css:

Trek Rotterdam hoofdsponsor Transhoek

Vol enthousiasme maken wij bekend dat de Transhoek dit jaar mede mogelijk wordt gemaakt door Trek Bicycle Rotterdam, die sinds kort gevestigd is aan de Jonker Fransstraat in Rotterdam.

We zijn erg blij en vereerd dat Trek aan een sportief evenement als de Transhoek verbonden wilt zijn. Aan de ene kant biedt het voor ons als organisatie meer mogelijkheden om (opnieuw) een leuke Transhoek neer te zetten en aan de andere kant is het voor Trek Bicycle Rotterdam een mooie mogelijkheid om zich op een leuke manier bij de doelgroep te presenteren.

De winkel in Rotterdam

Bij Trek Bicycle Rotterdam moet je zijn voor de nieuwste producten van Trek en Bontrager. Zij voorzien je met plezier van het beste advies en geven zelfs garantie dat je de beste keuze maakt.

Daarnaast hebben ze een professionele werkplaats waarin ze fietsten van alle merken onderhouden en repareren, dus niet uitsluitend Trek. Het is de plek om andere fietsers in de omgeving te ontmoeten, routes uit te wisselen, tips te krijgen en passie te delen.

Hun winkel bevindt zich net buiten het stadscentrum, dichtbij de Meent. Of je nu een wegrenner bent of liever op een mountainbike zit, woon- werkverkeer fietst of geniet op jouw elektrische fiets, hun winkel heeft wat je nodig hebt.

Je bent van harte welkom om kennis te maken met hun team. Je kunt ze volgen op hun Facebookpagina voor meer informatie over fietsritten en clinics.

Later meer

Dat Trek Rotterdam hoofdsponsor is van de Transhoek, zal niet ongemerkt blijven. Zeker als je deelneemt aan de Transhoek, zal je er later meer over horen.

Website Trek Rotterdam

css:

Transhoek 2019 op zondag 15 september

De datum voor de Transhoek 2019 is bekend. Zondag 15 september 2019 zal de strijd weer losbarsten tussen de teams.

Reserveer deze datum alvast in je agenda. Meer informatie volgt later en ook de informatie op deze website zal nog worden geactualiseerd.

Inschrijven kan vanaf 1 juni 2019.

css:

Laatste info voor deelnemers

Programma

08:00 – 08:30 Mogelijkheid om parcours te verkennen
08:15 – 08:45 Ophalen startnummers
09:00 Briefing en toewijzing startplaatsen
09:30 Start wedstrijd met Le Mans-start
15:30 Uitreiking podiumprijzen en certificaten
15:45 Napraten en borrelen bij Outdoor Valley

Locatie en parkeren

  • Aanmelden, briefing, start, wisselen, finish en prijsuitreiking vindt allemaal plaats op of rond het parkeerterrein van Outdoor Valley (Hoeksekade 141, 2661 JL Bergschenhoek);
  • Een deel van het parkeerterrein zal worden gereserveerd voor de deelnemers als paddock;
  • Bij Outdoor Valley vind je kleedkamers, een kantine en gelegenheid om je fiets af te spuiten.

Ophalen startnummer en chip

  • Voorafgaand aan de wedstrijd dien je je te melden bij de “inschrijftent” op het parkeerterrein;
  • Elke deelnemer dient een ondertekende niet-aansprakelijkheidsverklaring in te leveren (zie hieronder);
  • Elk team krijgt een bidon met daarin een chip. Deze bidon vormt het “estafettestokje” en wordt gebruikt voor tijdregistratie. Zorg dus voor een (extra) bidonhouder!
  • Let op! Houd de bidon/chip bij het passeren van de registratiemat s.v.p. niet hoog boven de grond. Anders kan er geen contact worden gemaakt met het systeem.

Toewijzing startplaats

  • Vlak voor de start zal softwarematig aan elk team een startplaats worden toegewezen;
  • Vervolgens zullen de startnummers in de startvakken worden geschreven en worden opgenoemd door de wedstrijdleiding;
  • Vriendelijk verzoek om direct hierna op de startplaats te gaan staan.

Tijdens de wedstrijd

  • Het dragen van een helm is verplicht;
  • We starten met een Le Mans-start: de 1ste rijder rent na het startsignaal naar zijn/haar fiets, die aan de overkant van de weg door de teammaat wordt vastgehouden, waarna de race begint;
  • Vanaf de start wordt via een afwijkende route het parcours op gereden, zie plattegrond hieronder;
  • I.v.m. tijdregistratie moet je na iedere ronde door het wisselvak rijden, ook als je niet wisselt;
  • Elke rijder moet minimaal 1 ronde rijden. Verder mag je zelf bepalen hoe je de overige rondes verdeelt;
  • Afsnijden betekent diskwalificatie;
  • Houd bij splitsingen steeds rechts aan! Eén uitzondering: op de brug tussen de Middenberg en de Grote (ski)berg zal een Engelse situatie worden gecreëerd (links aanhouden dus);
  • Houd rekening met de omgeving. Er maken meer mensen gebruik van het recreatiegebied en het parcours is niet volledig afgesloten. Op verschillende punten zullen baanposten staan om zo nodig de doorgang te regelen;
  • Volg alsjeblieft de aanwijzingen op van de organisatie en baanposten.

Bij pech of noodgevallen

  • Zorg dat je jouw mobiele telefoon bij je hebt en dat je daarin het telefoonnummer van je teammaat hebt staan;
  • Bij pech mag jouw teammaat naar je toe komen rijden en vanaf daar de ronde uitrijden/de wedstrijd vervolgen;
  • Bel eerst 112 als het om een ernstig ongeval gaat, breng daarna de organisatie op de hoogte;
  • Contactgegevens wedstrijdleiding Silvia van Waardenburg (06-54674774) of EHBO Leon van Vliet (06-22995571).

Na de wedstrijd

  • Let op! Nadat je de laatste ronde hebt gereden, dien je nog eenmaal over de registratiemat te rijden om je totale tijd te registreren!
  • Stap je tussendoor uit? Meld je s.v.p. af bij de wedstrijdleiding;
  • Na afloop moeten de bidons met chip en de stuurborden worden ingeleverd;
  • Neem je afval s.v.p. mee en ruim het zelf op in de daarvoor bestemde vuilniszakken.

Uitreiking certificaten/huldiging

  • Als de wedstrijd is afgelopen, zal de wedstrijdleiding hun best doen om zo spoedig mogelijk de uitslagen te bepalen;
  • Daarna zal de uitreiking van de podiumprijzen plaatsvinden;
  • Iedere deelnemer waarvan het team de volledige 14 ronden heeft uitgereden, ontvangt een certificaat.

Niet-aansprakelijkheidsverklaring

  • Zoals hiervoor genoemd, dient iedere deelnemer een ondertekende niet-aansprakelijkheidsverklaring in te leveren;
  • Indien je de mogelijkheid hebt, graag zelf alvast printen en ondertekenen. Dit bespaart tijd bij het ophalen van de startnummers;
  • Je kunt de niet-aansprakelijkheidsverklaring hier downloaden.

Plattegrond parcours

  • Een plattegrond van het parcours kun je hier bekijken;
  • Sla de plattegrond op in je mobiele telefoon of print het uit;
  • Bij pech of ongeval, kun je aan je teammaat of de EHBO doorgeven bij welk nummer je bent.

Inschrijfgeld en borg

  • Indien je het inschrijfgeld nog niet hebt betaald, doe dit dan uiterlijk vrijdag (14-9-2018).
  • De borg kun je na afloop afhalen. Wordt dit niet afgehaald, dan gaan we ervan uit dat je het doneert aan Stichting Tegenkracht, het goede doel dat de Transhoek steunt.

Vragen?

Heb je vragen of opmerkingen? Laat het ons dan weten via het contactformulier.

Wij wensen je alvast veel succes en vooral heel veel plezier toe! Tot zondag!

De organisatie van de Transhoek

css:

Sponsors

Volg ons op Facebook